digital_hub
Ενεργώ ως Πολίτης 2021-05-01
digital_hub
Έλα στη θέση μου! 2021-01-01
digital_hub
Οδηγός του Προγράμματος "Βουτιά στον κόσμο του Βιβλίου" 2020-09-01
digital_hub
Δράσεις Ιστορικής Αντιλογίας για την Επανάσταση του 1821 2020-01-01
digital_hub
Νοιάζομαι και Δρω: Εθελοντισμός - Αλληλεγγύη - Ενεργός Πολίτης. Τεύχος 1: Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό 2015-01-01
digital_hub
Νοιάζομαι και Δρω: Εθελοντισμός - Αλληλεγγύη - Ενεργός Πολίτης - Δραστηριότητες – Ασκήσεις. Τεύχος 2: Τεχνικές για τον εκπαιδευτικό 2015-01-01
digital_hub
Νοιάζομαι και Δρω: Εθελοντισμός - Αλληλεγγύη - Ενεργός Πολίτης. Τεύχος 3: Βιβλίο για το Μαθητή 2015-01-01
digital_hub
Nοιάζομαι και Δρω με την Οικογένεια: Εθελοντισμός-Αλληλεγγύη-Ενεργός Πολίτης. Τεύχος 4: Οδηγός για τον Εκπαιδευτικό 2015-01-01
digital_hub
Νοιάζομαι και Δρω: Εθελοντισμός - Αλληλεγγύη - Ενεργός Πολίτης. Τεύχος 5: Οδηγός για την Οικογένεια 2015-01-01
digital_hub
Επιχειρείστε Αγροτουριστικά 2008-01-01
digital_hub
Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας στη σχολική Εκπαίδευση - Η ευρωπαϊκή και διεθνής πραγματικότητα 2001-01-01
digital_hub
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Βυζαντινή Κύπρος. Μνήμης Ψηφίδες 1997-01-01
digital_hub
COΦΙΑ - Βιβλιοθήκη βυζαντινής Ιστορίας και Τέχνης 1997-01-01
digital_hub
Πορτραίτα του Βυζαντίου 1996-01-01
digital_hub
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Η Αθήνα και οι Ρωμαίοι 1996-01-01
digital_hub
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Ιουστινιανός. Μια ιστορία σαν ψηφιδωτό 1996-01-01
digital_hub
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Θεσσαλονίκη. Τελευταίες αναλαμπές και πτώση 1996-01-01
digital_hub
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Εν Βενετία 1453 ... 1995-01-01
digital_hub
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Κωνσταντινούπολη. Η ίδρυση μιας παγκόσμιας πρωτεύουσας 1995-01-01
digital_hub
ΧΗΜΕΙΑ: Ιοντισμός 1995-01-01
digital_hub
ΧΗΜΕΙΑ: Χημικοί Τύποι και Χημικές Ενώσεις 1995-01-01
digital_hub
ΧΗΜΕΙΑ: Στοιχεία, Ενώσεις και Μίγματα 1995-01-01
digital_hub
ΧΗΜΕΙΑ: Περιοδικός Πίνακας 1995-01-01
digital_hub
ΧΗΜΕΙΑ: Χημικοί Δεσμοί και Ατομική Δομή 1995-01-01
digital_hub
ΧΗΜΕΙΑ: Μέταλλα και Αμέταλλα 1995-01-01
digital_hub
ΧΗΜΕΙΑ: Διαλύματα 1995-01-01
digital_hub
ΧΗΜΕΙΑ: Οξέα, Βάσεις και Άλατα 1995-01-01
digital_hub
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Πάτμος. Αναφορά στο Βυζαντινό Μοναχισμό 1995-01-01
digital_hub
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Μυστράς. Στοιχεία, στίχοι και στοιχειά 1995-01-01
digital_hub
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ: Ο Πλανήτης Γη 1995-01-01
digital_hub
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ: Ο Ήλιος 1995-01-01
digital_hub
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ: Το Ηλιακό Σύστημα 1995-01-01
digital_hub
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ: Μνήμη Μηδικών Πολέμων 1995-01-01
digital_hub
ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ: Τα Αστέρια 1995-01-01
digital_hub
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ: Τι είναι Τέχνη; 1995-01-01
digital_hub
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ: Πόλη - Κράτος / Αποικισμός 1994-01-01
digital_hub
ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Ερευνώντας τη ζωή 1994-01-01
digital_hub
ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Μοριακή Βιολογία 1994-01-01
digital_hub
ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η Βιολογία του Κυττάρου 1994-01-01
digital_hub
ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η Γενετική 1994-01-01
digital_hub
ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Αναπτυξιακή Βιολογία 1994-01-01
digital_hub
ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Η Βιολογία της Συμπεριφοράς 1994-01-01
digital_hub
ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Εξελικτική Βιολογία 1994-01-01
digital_hub
ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Οικολογία 1994-01-01
digital_hub
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ: Μυστήριο στις Κυκλάδες 1993-01-01
digital_hub
Ελληνική Γλώσσα - Εγχειρίδιο Διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης (ξένης) γλώσσας 1993-01-01
digital_hub
Ή Ποτό ή Μοτό 1992-01-01
digital_hub
Μπαλαντέρ 1992-01-01
digital_hub
Ένα τσιγάρο στο σώμα μας 1992-01-01
digital_hub
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ: Πού κρύβεται η Περσεφόνη; 1992-01-01
digital_hub
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ: Η πόλη στους ελληνιστικούς χρόνους 1992-01-01
digital_hub
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ: Η αρχαία ελληνική γλώσσα 1992-01-01

Πρόγραμμα που ανήκει: Πρωτοβουλία 1821-2021

Δράσεις Ιστορικής Αντιλογίας για την Επανάσταση του 1821

Το τεύχος αυτό αποτελεί έναν Οδηγό για τον Εκπαιδευτικό που επιθυμεί να αναπτύξει με τους μαθητές του το πρόγραμμα «Δράσεις Ιστορικής Αντιλογίας για την Επανάσταση του 1821». Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Δράσεις Ιστορικής Αντιλογίας για την Επανάσταση του 1821» είναι μια ιδέα που γεννήθηκε στο Ίδρυμα Λαμπράκη στο πλαίσιο της «Πρωτοβουλίας 1821-2021» και σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον Όμιλο για την Ιστορική Εκπαίδευση στην Ελλάδα (Ο.Ι.Ε.Ε.) και το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.), ώστε να υλοποιηθεί στα σχολεία της Ελλάδας. Αντικείμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η σε βάθος διαπραγμάτευση ιστορικών ερωτημάτων που συνδέονται με τη σχολική αφήγηση για την Επανάσταση του 1821, με αφορμή την επέτειο των 200 χρόνων από την έναρξή της. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθήτριες και μαθητές της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και προβλέπει την υλοποίηση οργανωμένων εκπαιδευτικών δράσεων Ιστορικής Αντιλογίας (debates) για την Επανάσταση του 1821, οι οποίες θα βασίζονται σε ιστορικά τεκμήρια, πολυπρισματικές πηγές και επιστημονικές ερμηνείες με αξιοποίηση τεχνικών της ρητορικής στην εκπαίδευση. 

Οδηγός Εκπαιδευτικού "Δράσεις Ιστορικής Αντιλογίας"
Χρονολόγιο