ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ

2016

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, με θέμα: Στρατηγικές Διδασκαλίας για την Κατανόηση Σχολικών Κειμένων και τη Βελτίωση της Μάθησης | Δεκέμβριος 2016

Το Ίδρυμα Λαμπράκη διοργανώνει ημερίδα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών με θέμα: "Στρατηγικές Διδασκαλίας για την Κατανόηση Σχολικών Κειμένων και τη Βελτίωση της Μάθησης". Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2016, στο χώρο του 4ου Δημοτικού Σχολείου στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης.

 
Η ημερίδα πραγματοποιείτα στο πλαίσιο του Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών με θέμα: "Στρατηγικές Διδασκαλίας για την Κατανόηση Σχολικών Κειμένων και τη Βελτίωση της Μάθησης" το οποίο πραγματοποιείται στη Σητεία και στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου, σε ενδο-σχολικό πλαίσιο επιμόρφωσης και σε συνθήκες γνωστικής μαθητείας (κοινωνικός εποικοδομισμός με παρακολούθηση διδασκαλίας) και απευθύνεται σε δασκάλους της γ', δ', της ε' και της στ' τάξης του δημοτικού σχολείου.
 
Μετά τη συμμετοχή τους στην επιμόρφωση οι επιμορφούμενοι αναμένεται:
 
- Να είναι σε θέση να εντοπίσουν και να καταγράψουν τις διδακτικές στρατηγικές για την ενεργό πραγμάτευση των νοημάτων σχολικών κειμένων στο μάθημα της Ιστορίας (κατανόηση και μάθηση), με τη χρήση κλείδας παρατήρησης
 
- Με κριτήρια τις στρατηγικές αυτές να κρίνουν την επιτυχή έκβαση της εφαρμογής σε  μαθητικές ομάδες.
 
- Να σχεδιάσουν δικές τους διδασκαλίες που να αξιοποιούν τις εν λόγω στρατηγικές      νοηματικής προσπέλασης σχολικών κειμένων.
 

- Να προτείνουν παραδείγματα  μεταφοράς γνώσης σε άλλα μαθησιακά πλαίσια (μάθημα  και ενότητες).   

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Σητεία Κρήτης, με θέμα: Στρατηγικές Διδασκαλίας για την Κατανόηση Σχολικών Κειμένων και τη Βελτίωση της Μάθησης | Δεκέμβριος 2016

Το Ίδρυμα Λαμπράκη διοργανώνει ημερίδα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών με θέμα: "Στρατηγικές Διδασκαλίας για την Κατανόηση Σχολικών Κειμένων και τη Βελτίωση της Μάθησης". Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016, στο χώρο του 3ου Δημοτικού Σχολείου στη Σητεία Κρήτης.

 
Η ημερίδα πραγματοποιείτα στο πλαίσιο του Προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών με θέμα: "Στρατηγικές Διδασκαλίας για την Κατανόηση Σχολικών Κειμένων και τη Βελτίωση της Μάθησης" το οποίο πραγματοποιείται στη Σητεία και στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου, σε ενδο-σχολικό πλαίσιο επιμόρφωσης και σε συνθήκες γνωστικής μαθητείας (κοινωνικός εποικοδομισμός με παρακολούθηση διδασκαλίας) και απευθύνεται σε δασκάλους της γ', δ', της ε' και της στ' τάξης του δημοτικού σχολείου.
 
Μετά τη συμμετοχή τους στην επιμόρφωση οι επιμορφούμενοι αναμένεται:
 
- Να είναι σε θέση να εντοπίσουν και να καταγράψουν τις διδακτικές στρατηγικές για την ενεργό πραγμάτευση των νοημάτων σχολικών κειμένων στο μάθημα της Ιστορίας (κατανόηση και μάθηση), με τη χρήση κλείδας παρατήρησης
 
- Με κριτήρια τις στρατηγικές αυτές να κρίνουν την επιτυχή έκβαση της εφαρμογής σε μαθητικές ομάδες.
 
- Να σχεδιάσουν δικές τους διδασκαλίες που να αξιοποιούν τις εν λόγω στρατηγικές νοηματικής προσπέλασης σχολικών κειμένων.
 

- Να προτείνουν παραδείγματα  μεταφοράς γνώσης σε άλλα μαθησιακά πλαίσια (μάθημα και ενότητες).   

Συνέντευξη Τύπου από το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο Δεσμός και το Ίδρυμα Λαμπράκη για το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Νοιάζομαι και Δρω» | Δεκέμβριος 2016

Η παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω», των αποτελεσμάτων της πρώτης πιλοτικής φάσης (2015-2016) αλλά και των στόχων για τη δεύτερη φάση υλοποίησής του σε όλη την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε σε συνέντευξη Τύπου με το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο Δεσμός και το Ίδρυμα Λαμπράκη στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία  την Τρίτη 29 Νοεμβρίου στις 12:00 μ.μ..

 

 

Στη συνέντευξη μίλησαν εκπρόσωποι των φορέων υλοποίησης καθώς και των δωρητών του προγράμματος, από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το Ίδρυμα Μποδοσάκη και το Ίδρυμα Α. Κ. Λασκαρίδη.

 

Όπως αναφέρθηκε στη συνέντευξη Τύπο, στη δεύτερη φάση της υλοποίησής του περνά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νοιάζομαι και δρω», που υλοποιείται από το μη κερδοσκοπικό σωματείο «Δεσμός» σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λαμπράκη. Στόχος του προγράμματος είναι «η καλλιέργεια του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης στο σχολείο ως βασική διάσταση στη διαμόρφωση ενεργών πολιτών, μέσα από βιωματικές δράσεις και πρωταγωνιστές τους ίδιους τους μαθητές».

 

Το πρόγραμμα παρέχει υποστήριξη καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς στους εκπαιδευτικούς με:

 - ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό υλικό αποτελούμενο από τρία τεύχη για εκπαιδευτικούς και μαθητές

- μια ιστοσελίδα αφιερωμένη στο πρόγραμμα

- προτεινόμενες βιωματικές δράσεις, δραστηριότητες και θέματα συζήτησης και προβληματισμού για τους μαθητές, ώστε να βγουν από την τάξη και να αναλάβουν πρωτοβουλίες για τη λύση προβλημάτων της κοινότητας και της κοινωνίας τους

- πλατφόρμα επικοινωνίας για την αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών

- εκπαίδευση από εξειδικευμένους συνεργάτες τόσο δια ζώσης όσο και εξ αποστάσεως.

 Κατά την πιλοτική φάση υλοποίησης του προγράμματος το ακαδημαϊκό έτος 2015-16, συμμετείχαν 321 εκπαιδευτικοί από 66 σχολεία σε όλη την Ελλάδα και 5.498 μαθητές Ε' και Στ' Δημοτικού και Α' και Β' Γυμνασίου, που ανέλαβαν δράση στις τοπικές τους κοινότητες.

 

 Όπως αναφέρθηκε στη συνέντευξη Τύπου, «σε πολλές περιπτώσεις η δραστηριότητα των μαθητών ξεκίνησε κύματα θετικής αλλαγής και δημιουργικής συμμετοχής στα κοινά για όλη την τοπική κοινωνία, με επτά στους 10 γονείς να συμμετέχουν συστηματικά στις κατά τόπους δράσεις».

 

 Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά εκπαιδευτικός από το νησί της Αστυπάλαιας, «το πρόγραμμα είχε μεγάλο αντίκτυπο στην τοπική κοινωνία, γιατί πέρα από τους μαθητές ενεπλάκησαν και οι γονείς, αλλά ακόμα και ο δήμαρχος του νησιού και οι τοπικοί φορείς».

 

Η πιλοτική φάση του προγράμματος χρηματοδοτήθηκε χάρη σε επιχορήγηση από το πρόγραμμα «Είμαστε Όλοι Πολίτες», διαχειριστής επιχορήγησης του οποίου ήταν το Ίδρυμα Μποδοσάκη για τα σχολεία της Αττικής, και από την ευγενική δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» για τα σχολεία της υπόλοιπης Ελλάδας.

 

Για τη δεύτερη φάση υλοποίησής του, το «Νοιάζομαι και Δρω» με εμπλουτισμένο εκπαιδευτικό υλικό έχει λάβει εκ νέου έγκριση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να υλοποιηθεί σε όλες πλέον τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από το νηπιαγωγείο μέχρι το λύκειο και σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, σε 150 σχολεία και στις 13 περιφέρειες της χώρας. Αναμένεται δε να επωφεληθούν πάνω από 450 εκπαιδευτικοί, πάνω από 9.000 μαθητές και δεκάδες χιλιάδες ακόμη συνάνθρωποί μας μέσα από τις δράσεις των σχολείων στις τοπικές τους κοινότητες.

 

Η επίσημη έναρξη της δεύτερης φάσης υλοποίησης του προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω» έγινε στις αρχές Νοεμβρίου, κατά την τετραήμερη εντατική επιμόρφωση του προγράμματος, για την οποία συγκεντρώθηκαν στην Αθήνα 350 εκπαιδευτικοί και συντονιστές και πάνω από 30 εκπρόσωποι κοινωφελών οργανισμών από όλη την Ελλάδα.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως το εκπαιδευτικό υλικό του «Νοιάζομαι και Δρω» διατίθεται ελεύθερα για το ευρύ κοινό στην ιστοσελίδα του προγράμματος και προσφέρεται να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε το επιθυμεί.

 

Η υλοποίηση της δεύτερης φάσης του προγράμματος, σε υπερδιπλάσιο μάλιστα αριθμό σχολείων σε όλη τη χώρα σε σχέση με την περασμένη χρονιά, πραγματοποιείται χάρη στην υποστήριξη του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» και του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Α. Κ. Λασκαρίδη».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά εκπαιδευτικός από το νησί της Αστυπάλαιας, «το πρόγραμμα είχε μεγάλο αντίκτυπο στην τοπική κοινωνία, γιατί πέρα από τους μαθητές ενεπλάκησαν και οι γονείς, αλλά ακόμα και ο δήμαρχος του νησιού και οι τοπικοί φορείς».

 

Η πιλοτική φάση του προγράμματος χρηματοδοτήθηκε χάρη σε επιχορήγηση από το πρόγραμμα «Είμαστε Όλοι Πολίτες», διαχειριστής επιχορήγησης του οποίου ήταν το Ίδρυμα Μποδοσάκη για τα σχολεία της Αττικής, και από την ευγενική δωρεά του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» για τα σχολεία της υπόλοιπης Ελλάδας.

 

Για τη δεύτερη φάση υλοποίησής του, το «Νοιάζομαι και Δρω» με εμπλουτισμένο εκπαιδευτικό υλικό έχει λάβει εκ νέου έγκριση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων να υλοποιηθεί σε όλες πλέον τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, από το νηπιαγωγείο μέχρι το λύκειο και σε σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, σε 150 σχολεία και στις 13 περιφέρειες της χώρας. Αναμένεται δε να επωφεληθούν πάνω από 450 εκπαιδευτικοί, πάνω από 9.000 μαθητές και δεκάδες χιλιάδες ακόμη συνάνθρωποί μας μέσα από τις δράσεις των σχολείων στις τοπικές τους κοινότητες.

 

Η επίσημη έναρξη της δεύτερης φάσης υλοποίησης του προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω» έγινε στις αρχές Νοεμβρίου, κατά την τετραήμερη εντατική επιμόρφωση του προγράμματος, για την οποία συγκεντρώθηκαν στην Αθήνα 350 εκπαιδευτικοί και συντονιστές και πάνω από 30 εκπρόσωποι κοινωφελών οργανισμών από όλη την Ελλάδα.

 

Αξίζει να σημειωθεί πως το εκπαιδευτικό υλικό του «Νοιάζομαι και Δρω» διατίθεται ελεύθερα για το ευρύ κοινό στην ιστοσελίδα του προγράμματος και προσφέρεται να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε το επιθυμεί.

 

Η υλοποίηση της δεύτερης φάσης του προγράμματος, σε υπερδιπλάσιο μάλιστα αριθμό σχολείων σε όλη τη χώρα σε σχέση με την περασμένη χρονιά, πραγματοποιείται χάρη στην υποστήριξη του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» και του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Α. Κ. Λασκαρίδη».

 

Προϋπολογισμός Ιδρύματος Λαμπράκη έτους 2017 | Νοέμβριος 2016

Προϋπολογισμός έτους 2017

Προϋπολογισμός Ιδρύματος Λαμπράκη για το έτος 2017

Τροποποίηση Προϋπολογισμού Ιδρύματος Λαμπράκη έτους 2016 | Νοέμβριος 2016

Τροποποίηση Προϋπολογισμού έτους 2016

Τροποποίηση Προϋπολογισμού Ιδρύματος Λαμπράκη έτους 2016

ROBOESL - με την εκπαιδευτική ρομποτική για την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου | Νοέμβριος 2016

Ο εκπαιδευτικός οργανισμός EDUMOTIVA-European Lab for Educational Technology (εθνικός συντονιστής του European Robotics Week), η 7η Δημοτική Κοινότητα του Δήμου Αθηναίων και το 6ο Εργαστηριακό Κέντρο Πειραιά συνδιοργανώνουν με την υποστήριξη του Ιδρύματος Λαμπράκη το διεθνές συνέδριο με θέμα: "ROBOESL - με την εκπαιδευτική ρομποτική για την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου". Το συνέδριο θα διεξαχθεί στο χώρο της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων στις 26 Νοεμβρίου 2016.

 

Στόχος του συνεδρίου είναι η ανάδειξη και η προώθηση της ρομποτικής ως εργαλείου μάθησης για όλα τα παιδιά και όχι μόνο για τους «προικισμένους» μαθητές/τριες. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αξιοποίηση της ρομποτικής για τη δημιουργία μαθησιακού περιβάλλοντος που θα υποστηρίζει μαθητές/τριες σε κίνδυνο σχολικής αποτυχίας και πρόωρης αποχώρησης από το σχολείο. Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα οργανωθεί  έκθεση έργων ρομποτικής με τη σκυτάλη παρουσίασης να δίνεται σε μαθητές και μαθήτριες σχολείων που εκδήλωσαν ενδιαφέρον συμμετοχής στην έκθεση.  

 

Περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με το συνέδριο στην ιστοσελίδα: http://roboesl.eu/conference

Καλοκαίρι 2016 | Ιούλιος 2016

Το Ίδρυμα Λαμπράκη θα παραμείνει κλειστό για το διάστημα από 8 έως και 19 Αυγούστου 2016.

4ο Φεστιβάλ Πληροφορικής Τεχνολογίας - 3ος Διασχολικός Μαθητικός Διαγωνισμός Ψηφιακής Έκφρασης, Δημιουργικότητας και Καινοτομίας | Μάιος 2016

Σε συνέχεια του επιτυχημένου περσινού 3ου ΙΤ FESTIVAL, τα Εκπαιδευτήρια Ζηρίδη με την υποστήριξη του Ιδρύματος Λαμπράκη, διοργανώνουν την Κυριακή 15 Μαΐου 2016, το 4ο IT FESTIVAL.

 

Κατά τη διάρκεια του «Φεστιβάλ Πληροφορικής Τεχνολογίας» θα πραγματοποιηθούν πολλές και διαφορετικές εκδηλώσεις και έντονη θα είναι η παρουσία των ψηφιακών τεχνολογιών  μέσα από τη συμμετοχή εταιρειών που θα λάβουν μέρος, ενώ παράλληλα, θα διεξαχθεί και η τελική φάση του 3ου Διασχολικού Μαθητικού Διαγωνισμού Ψηφιακής Έκφρασης, Δημιουργικότητας και Καινοτομίας που έχει προκηρυχθεί, στον οποίο λαμβάνουν μέρος μαθητές των σχολείων της Αττικής. Με τον διαγωνισμό αυτό δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές, οι οποίοι έχουν ιδιαίτερη ενασχόληση και επίδοση στο ψηφιακό περιβάλλον, να συνεργαστούν με συμμαθητές τους που έχουν ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές ή ψυχαγωγικές ιδέες και έτσι να καλλιεργήσουν και να ενισχύσουν αμοιβαία κάποιες από τις πολλαπλές ευφυΐες τους.

 

Επιπροσθέτως, δίνεται η δυνατότητα στους διαγωνιζόμενους να έρθουν σε επαφή με νέους που έχουν κοινά ενδιαφέροντα, να καλλιεργήσουν το πνεύμα της ευγενούς άμιλλας και να επιδιώξουν τη διάκριση και την αναγνώριση.

 

Τέλος, κατά τη διάρκεια του 4ου ΙΤ Festival οι μικροί μαθητές (Α' και Β' δημοτικού) θα παρουσιάσουν τις ψηφιακές δημιουργίες τους και θα παρακολουθήσουν τους μεγαλύτερους συμμαθητές τους που θα λάβουν μέρος στη τελική φάση του 3ου Διαγωνισμού Ψηφιακής Έκφρασης, Δημιουργικότητας και Καινοτομίας.

 

Το 4ο IT FESTIVAL και η τελική φάση του διαγωνισμού θα διεξαχθούν την Κυριακή 15 Μαΐου 2016 στις εγκαταστάσεις των εκπαιδευτηρίων της Νέας Γενιάς Ζηρίδη.

 

https://sites.google.com/site/ngzitfestival2014/home

Απολογιστική Εκδήλωση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Νοιάζομαι και Δρω | Μάιος 2016

Η καλλιέργεια του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης στο σχολείο αποτελεί βασική παράμετρο της διαμόρφωσης ενεργών πολιτών. Το πρόγραμμα «Νοιάζομαι και Δρω» (www.noiazomaikaidrw.gr), που υλοποιείται από το Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο Δεσμός σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λαμπράκη, προσφέρει ένα πλήρες πλαίσιο καλλιέργειας του εθελοντισμού σε όλο το φάσμα της σχολικής εκπαίδευσης. Το περιεχόμενο και η μεθοδολογία του προγράμματος έχουν λάβει την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και διατίθενται ελεύθερα σε κάθε ενδιαφερόμενο εκπαιδευτικό.

Η Απολογιστική Εκδήλωση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω», πραγματοποιείται το ερχόμενο Σάββατο 28 και την Κυριακή 29 Μαΐου 2016 στην Αθήνα, στο ξενοδοχείο Τιτάνια.  Το πρόγραμμα εφαρμόζεται με την έγκριση του Υπουργείου σε 65 σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα και στοχεύει στην καλλιέργεια του εθελοντισμού, της αλληλεγγύης και της ενεργού πολιτειότητας στο σχολείο. Η εκδήλωση αυτή έχει τη μορφή Επιστημονικής  Συνάντησης για τον Εθελοντισμό στο Σχολείο.  Αναλυτικότερα για το πρόγραμμα και το εκπαιδευτικό υλικό μπορείτε να ενημερωθείτε στο www.noiazomaikaidrw.gr.


Στην εκδήλωση θα παρουσιάσουν οι εκπαιδευτικοί του σχολικού δικτύου  «Νοιάζομαι και Δρω» τις σύνθετες δράσεις που ανέπτυξαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, ενώ θα κληθούν στελέχη του Υπουργείου, στελέχη της εκπαίδευσης, πανεπιστημιακοί καθηγητές, εκπαιδευτικοί, ερευνητές και στελέχη οργανώσεων της κοινωνίας των πολιτών, ώστε να συμμετάσχουν σε διάλογο σχετικά με την ενίσχυση της συνείδησης του ενεργού πολίτη στα παιδιά και στους νέους. Η παρουσία σας στην εκδήλωση θα μας τιμούσε ιδιαίτερα.

*Οι συμμετέχοντες στη Συνάντηση θα λάβουν δωρεάν το εκπαιδευτικό υλικό και βεβαιώσεις συμμετοχής.

Απολογιστική Εκδήλωση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Νοιάζομαι και Δρω

Απολογιστική Εκδήλωση του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Νοιάζομαι και Δρω

Ταμειακός Απολογισμός Ιδρύματος Λαμπράκη 2015 | Απρίλιος 2016

Ταμειακός Απολογισμός 2015

Ταμειακός Απολογισμός Ιδρύματος Λαμπράκη για το έτος 2015

Ισολογισμός Ιδρύματος Λαμπράκη της 31ης Δεκεμβρίου 2015 | Απρίλιος 2016

Ισολογισμός 2015

Ισολογισμός Ιδρύματος Λαμπράκη της 31ης Δεκεμβρίου 2015 (01.01.2015 - 31.12.2015)

4ο Συνέδριο GloVo.Con με τίτλο Insert Yourself to Continue | Απρίλιος 2016

Η Glovo με την υποστήριξη του Ιδρύματος Λαμπράκη, διοργάνωσε στις 1, 2 και 3 Απριλίου 2016 στην Αθήνα, το τέταρτο κατά σειρά συνέδριο GloVo.Con για τον εθελοντισμό, με τίτλο "Insert Yourself to Continue". 

 

Στόχος του συνεδρίου ήταν η ανάπτυξη της προσωπικότητας των νέων, τόσο σε προσωπικό, όσο και σε ομαδικό επίπεδo, η αξιοποίηση και ανάδειξη των καλύτερων χαρακτηριστικών της προσωπικότητάς τους μέσα στην ομάδα και επομένως, στη δημιουργία θετικού κοινωνικού αντίκτυπου.

Το φεστιβάλ, αναπτύχθηκε στους ακόλουθους τέσσερις θεματικούς άξονες: α) εκπαίδευση και ανάπτυξη, β) απόφαση – δέσμευση, εθελοντισμός,  γ) παιχνίδια και δραστηριότητες και δ) εθελοντικές δράσεις.

Στο πλαίσιο των εθελοντικών του  δράσεων το Ίδρυμα Λαμπράκη υποστήριξε την οργάνωση βιωματικών εργαστηρίων εθελοντισμού για μαθητές.

 

Eμφάνιση προηγούμενων ετών more